15 Jul 2014

Prijavljivanje na volonterske kampove prati i reč državnog sekretara Ministarstva omladine i sporta, Nenada Borovčanina

“Poplave su prošle, polako ćemo sve izgraditi, i mi ćemo dati sve što imamo za bolju budućnost Srbije. Potrebna nam je poplava optimizma, volonterizma i lepog radnog raspoloženja.
Čovečiji mozak, svest ljudi skloni su promenama. Neka te promene počnu i neka budu bez lažnih vrednosti. Kako? Mi ćemo naći istomišljenike, svoje saveznike i ujediniti omladinu oko ideje za bolju budućnost Srbije.

Malo po malo, mi ćemo odigrati grandioznu ulogu u razvoju naše zemlje i svojim volontiranjem probuditi osećaj solidarnosti kod ostalog dela društva. Mi ćemo na svaki način podržavati mlade koji budu usađivali u čovekov razum solidarnost, ljubav prema ljudima i zajednici,  – jednom rečju VOLONTIRANJE. Našoj državi , mi ćemo biti na raspolaganju tako što ćemo promovisati rad, rezultat i solidarnost. Ideje i inicijative mladih ne smeju biti potcenjene, već moramo stvarati uslove za njihovu realizaciju. Neprimetno, no aktivno i postojano, borićemo se protiv mulja ostalog iza decenijskih društvenih poplava podobnosti, nemorala, poltronstva, članstva i preventivno podizati bedeme i nasipe od rada, stučnosti, rezultata…

Čestitost, marljivost i pravednost ne smeju biti ismevane, već treba da postanu nužni i smatrani našim budućim karakterom društva. Grubosti i naglost, laž i obmana, pijanstvo, narkomanija, izdajništvo, šovinizam i neprijateljstvo prema narodima – moraju biti iskorenjeni iz svesti ljudi. Mi ćemo graditi duhovne vrednosti i osnove  moralnosti.

Na takav način ćemo učvrstiti pokoljenje za pokoljenjem, ljude u detinjstvu i mladalačkom dobu, uvek ćemo glavni akcenat da bacamo na omladinu, jer njihov karakter je budući karakter društva.

Eto, tako ćemo mi to da uradimo!” – Nenad Borovčanin

No comments: